12 Feb: De oversteek

's Ochtends hebben we vrij te besteden, en omdat het mooi weer is gaan Arjan, Anneke, Mieke en ik met de cable car naar de Welliongton Botanic Garden gegaan. Boven heb je een prachtig uitzicht over de stad. Na wat gedronken te hebben in The Skyline restaurant lopen we naar Lady Norwood Rose Garden. Daar staan erg veel verschillende soorten rozen mooie en minder mooie, lekker ruikende en niet ruikende rozen. Daarna moeten we terug naar het hotel want om 2 uur gaat The Interislander ons naar Picton op het Zuider-eiland brengen. Als we om 5 uur aankomen zoeken we de bagage en de bus weer op en vertrekken we richting Kaikoura. Onderweg maken we nog even een stop bij een zeehondenkolonie. Het weer ziet er erg dreigend uit. In Kaikoura gaan Arjan en ik Pizza eten bij Act-one. We nemen een medium, maar een small was voldoende geweest.

Uitzicht over Wellington 17.jpg (94755 bytes) k_dag12.jpg (30296 bytes) 18.jpg (68405 bytes) Het Zuider-Eiland komt er aan
De jachthaven van Picton, het eerste plaatsje dat we zien op het Zuider Eiland 23.jpg (59849 bytes) 20.jpg (56982 bytes) De zeehondenkolonie
Zeehondjes 21.jpg (58312 bytes) 22.jpg (61795 bytes) Nog meer zeehondjes
En nog meer 23.jpg (58008 bytes)